اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آزمایشگاه‌های جامع تقویت و تجهیز شوند

عضو هیئت علمی دانشکده داروسازی در همدان گفت: در دانشگاه نسل سوم تقویت و تجهیز آزمایشگاه‌های جامع مد نظر قرار گیرد.

آزمایشگاه‌های جامع تقویت و تجهیز شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سعید جم بعد از ظهر امروز در  نیز اخلاق‌محوری را در حوزه اخلاق شخصی و پژوهشی، مبنای دانشگاه نسل سوم برشمرد و اظهار کرد: دانشگاه نسل سوم ضمن توجه به جوانان باید به پیشکسوتان احترام گذاشته و از تجارب آنها استفاده کند.

وی با بیان اینکه باید از پراکنده‌کاری و کار جزیره‌ای پرهیز شود تا به هدف نایل شویم عنوان کرد: در مسیر حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم باید دیوار بین دپارتمان‌های مختلف را برداریم و کار تیمی و گروهی مبنای عمل قرار گیرد، بازچینی دپارتمان‌های موجود اهمیت بالایی در این موضوع دارد. 

عضو هیئت علمی دانشکده داروسازی در همدان با بیان اینکه باید تقویت و تجهیز آزمایشگاه‌های جامع مد نظر قرار گیرد گفت: تجربه‌ای در حوزه تاسیس شرکت دانش‌بنیان در زمینه تولید مواد مؤثر دارویی و کیت‌های مولکولی داریم که به صورت تیمی کار پیش رفت و در حال حاضر سه ماده مؤثر دارویی آماده شده است.

وی افزود: اخذ مجوزها و فروش تولیدات از جمله دغدغه‌های تولید کننده است در این راستا قانونگذاران و دستگاه‌های اجرایی نیز باید از تولیدکننده و پژوهشگر حمایت کنند وگرنه کار پیش نخواهد رفت.

رئیس دانشکده داروسازی همدان نیز با تأکید بر اینکه باید بر دانشگاه نسل چهار که تولید بر اساس نیاز بازار را در دستور کار دارد متمرکز شویم اظهار کرد: در تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی به‌طور ویژه به موضوع داروسازی توجه می‌شود.

کتایون درخشنده گفت: خوشبختانه بعد از راه‌اندازی مجوز آزمایشگاه آکرودیته در دانشگاه علوم پزشکی همدان روند اتفافات مبارک در این دانشکده سرعت گرفته است.

وی خواستار تسهیل در ارائه پروانه‌های تولید دارو شد و گفت: موضوع نیروهای پژوهشی و جذب پژوهشیاران نیز در حوزه دارو بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ 89050/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول